Veelgestelde vragen

Hier willen wij jullie zoveel mogelijk informatie geven over onze goederen en diensten. Vind je niet wat je zoekt? Aarzel dan niet om ons hier te contacteren.

 

Hoe kan ik betalen?

Nadat je op de knop “afrekenen” hebt geklikt ga je naar de laatste stap voor het plaatsen van een bestelling. Daar kan je kiezen hoe je wenst te betalen. Pas wanneer je betaling is afgerond wordt je bestelling bij ons geplaatst.

Je kan betalen met:

  • Visa en Mastercard
  • Bancontact/Mistercash
  • KBC Online/CBC Online, ING Homepay, Belfius Direct Net en iDeal (Nederland)
  • Paypal
  • Betaling via overschrijving
Hoe volg ik mijn bestelling op?

Nadat je de betaling hebt uitgevoerd wordt er een bevestigingsmail gestuurd naar het e-mail adres dat gekoppeld is aan je account met daarin een overzicht van je bestelling en je bestelnummer.
Je kan de bestelling zelf opvolgen door in te loggen op de website.  Dan ga je naar ‘mijn account’ en vervolgens naar ‘mijn aankopen’. Het kan even duren voordat jouw bestelling zichtbaar wordt in je account. Als de status van je bestelling de eerstvolgende werkdag nog niet zichtbaar werd, kan je ons steeds contacteren via info@devliegendeballon.be. Wanneer jouw bestelling werd verzonden zal de status worden gewijzigd.
Bij eventuele vertragingen en andere nuttige informatie word je via e-mail op de hoogte gehouden.

Is een product op voorraad?

Wanneer het product online te bestellen is is het in principe op voorraad bij De Vliegende ballon of onze leveranciers. Wij proberen te streven naar een zo correcte weergave van de voorraad en de leveringstermijnen van onze producten. Hoewel de producten in principe bij onze leveranciers aanwezig zijn kan het zijn dat er toch verschillen zijn tussen onze opgegeven beschikbaarheid en de beschikbaarheid bij onze leveranciers. Dat kan een invloed hebben op de leveringstermijnen en in het slechtste geval kan dat leiden tot de annulatie van één of meerdere producten in je bestelling.